ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

سال نو

سال نو مبارک

آغازین روز سال همانا یادآور بسیاری
از شادیها و مهربانی‌هاست، هنگامی که روز نو می‌گردد و همه به جشن و پایکوبی
می‌پردازیم امید به سالی پر از شادی و سعادتمندی برای یکدیگر داریم، این را می‌توان
از چشمان تک تک افراد پارسی خواند.
نوروز جمشیدی، نوروز چندین هزار ساله، کهن ترین جشن بشریت را تبریک می‌گویم،
امیدوارم در این سال برای همه‌ی شما سرشار از شادمانی و مهربانی و سلامت در کنار
خانواده باشد. برای شیدا.کام هم تولد اولین سالش است، اولین روزی که برای شما و از
طرف من چیزهایی برای گفتن داشت و شما شنیدید، خواندید و با سخنان خود و
راهنمایی‌هایتان باعث بسیاری تغییرات در شیدا شدید،‌ شیدا در این یک ساله از سایتی
ناپایدار به سایتی پایدار تبدیل شد، رنگ و رویش را عوض کرد و بسیاری از مودولهای
نوشته شده توسط من برای آن راه‌اندازی شد.
امسال با سخنی از کوروش تبریک گویی سال نو را به اتمام می‌برم، البته این سخنان
بازنویسی کتیبه‌های تخت جمشید به زبان امروزی می‌باشد :
کوروش می‌گوید :
شهریاران را
از میان دانایان و دلیران برگزیدم
دبیران و درباریان را
از میان حکیمان
و گفتم جز به پندارنیک
در سرنوشت مردم ننگرند
و گفتم جز به گفتارنیک
با مردمان سخن نگویند
و گفتم جز به کردارنیک
همراه مردمان نشوند
بدین تدبیر است
که بزرگی، بزرگی می‌آورد
و عدالت، عدالت.

 



 

خدایا

خاکت می کنم

همین امشب

زیر خاک

                   می خشکی

                                      می گندی

                                                       می پوسی

کـــــرم ها آهسته آهسته تا ته مانده ذهنت را نیز خواهند جوید

سنگ قبری سفید

                         خالی از هر سخنی ، نامی ، نشانی

درخت کاجی بالای قبرت

تا کــــلاغـــــی روزهای نداشته ات را از آن آویزان کند

خاکت می کنم

همین امشب

همگان به مرده ات دل خواهند بست

                                                 ای جسم خسته من!!!

کوتاهترین لحظه

« کوتاه ترین لحظه بودن ، زندگی است . »

 هنگامی که :
         تمام بهشت را با نگاهی بر اندام درخت پنجره اتاقم تجربه می کنم
         چرا ناراحت باشم ؟

         وقتی که :
         بهترین موسیقی ها را در سکوت اتاق کوچکم می شنوم.
         چرا غرق شادی نباشم ؟
         گاه یک لبخند آن قدر عمیق می شود که گریه می کنم .

         گاه :
         یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی می کنم .
         گاه :
         یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند .
         گاه :
         یک عشق آن قدر ماندگار است که ،
         فراموشت نمی کنم .!!!!!