ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

بعضی وقتها حوصله هیچ کسی رو نداری...

از چیزی خوشحال نمیشی و هیچی برات جالب نیست...

خوب لازم نیست اینقدر بد اخلاقی باشی و با همه دعوا کنی!

یه مسافرت کوچولو  میتونه حسابی سرحالت کنه!!!

 سخنی چند از بزرگان...   

-اگر به مهمانی گرگ می روید ، سگ خود را به همراه ببرید .گوته

- آنکسی که از رنج زندگی بترسد ، از ترس در رنج خواهد بود .چینی

استعداد در فضای آرام رشد میکند و شخصیت در جریان کامل زندگی .گوته

بردن ، همه چیز نیست ، اما تلاش برای بردن چرا .لومباردی

- اگر خاموش بنشینی تا دیگران به سخنت آورند ، بهتر از آنست که سخن بگویی و خاموشت کنند.سقراط

 -از استثنائـات است که کسی را بـه خاطر آنچه که هست دوست بدارند .اکثر آدمها چیزی را در دیگران دوست دارند که خود به آنها امانت می دهند : خودشان را ، تفسیر و برداشت خودشان را از او ..............گوته

 - آزادی متعلق به یک نفر نیست ، مال همه است .اسپنسر

 -نیاسائید ، زندگی در گذر است . بروید و دلیری کنید ، پیش از آنکه بمیرید ، چیزی نیرومند و متعالی از خود بجای  گذارید ، تا بر زمان غالب شوید .گوته

 -من آینده را دوست دارم چون بقیه عمرم را باید در آن بگذرانم .کترینگ 

-برای آنکه عمر طولانی باشد ، باید آهسته زندگی کنیم.سیسرون

- تواضع بیجا آخرین حد تکبر است . لابرویر

 -هیچکس بدبخت تراز کسی نیست که همیشه خوشبخت است .هلندی

 -امید با مرگ هم به گور نمی رود .شیلر

استعفا

سا نیا  سالگا

به این وسیله من به طور رسمی از بزرگسالی استعفا می دهم و مسوولیت های یک کودک هشت ساله را قبول می کنم .

می خواهم به یک ساندویچ فرو شی بروم و فکر کنم که ان جا یک رستو ران پنچ ستاره است .

می خواهم  فکر کنم شکلات از پول بهتر است چون می توانم ان را بخورم .

می خواهم زیر درخت بلوط بزرگ بنشینم وبا دوستانم بستنی بخورم.

می خواهم درون چاله ای اب بازی کنم و باد بادک  خود را در هوا پرواز دهم.

می خواهم به گذشته بر گر دم ٫وقتی همه چیز ساده بود ٫وقتی  داشتم رنگ های جدول ضرب و شعر های کودکانه را یاد میگرفتم ٫وقتی نمی دانستم که چه چیز هایی نمی دانم و هیچ اهمیتی هم نمی دادم .

می خواهم فکر کنم که دنیا چه قدر زیباست وهمه راست گو و خوب هستند.

می خواهم ایمان داشته با شم که هر چیزی ممکن است و می خواهم که  از پیچیدگی های دنیا  بی خبرباشم .

می خوا هم دو باره به همان زندگی ساده ی خود برگردم ٫نمی خواهم زندگی من پر شود از کوهی از مدارک های اداری٫ خبر های ناراحت کننده ٫صورت حساب٫ جریمه و...

می خوا هم به نیروی لبخند ایمان داشته با شم ٫ به یک کلمه ی محبت  امیز٫ به  عدالت٫به صلح٫به فرشتگان٫به باران ٫و به ...

این دسته چک من٫کلید ماشین ٫کارت اعتباری و بقیه  مدرک ها  مال  شما .

من به طور رسمی از بزرگ سالی استعفا می دهم.

منبع:((نوشته های دلنشین )) ((جهان بخش موسوی رکعتی))