ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

کودک درون

همه ما درونمان کودکی داریم که بخش احساسی و عاطفی وجود ماست . این کودک بازیگوش و شهودی و خلاق و خودانگیخته است . اگر چه اغلب اوقات زیر نقاب بالغانه ای که به چهره میزنیم پنهان میماند . کلید انس و الفت در روابط شادابی طراوت و تندرستی کشف گنجینه های درون و آگاهی از ضمیر نورانی خویشتن جملگی در دستهای اوست .

بادا به شفای او بشتابیم . این کودک عزیز بخش ارزشمند و نازنین وجودتان و منتظر توجه هوشیارانه شماست . خانم دکتر لوسیا کاپاچیونه - کاشف اقتدار و نقاشی با دست غیر مسلط - روانشناس و درمانگر و هنرمندی بلند آوازه و مشاور بخش پرورش و تخیل سازمان والت دیسنی است

کتاب شفای کودک درون با ترجمه روان خانم گیتی خوشدل کمکتان میکند تا شادمانه گذشته را رها کنید و هشیارانه در این لحظه حضور یابید

دلتنگی

دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می خواند ، رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد ، و هر دانه ی برفی به اشکی نریخته می ماند . سکوت سرشار از سخنان ناگفته است از حرکات ناکرده و شگفتی های بر زبان نیامده . در این سکوت حقیقت ما نهفته است
Pretty girl angel with bird, Target It Marketing Free
Angel Graphics

گناه

 

در دادگاه عشق,سوگندم قلبم بود,

وکیلم دلم و حضار,جمعی از عاشقان

 و دلسوختگان.

قاضی,نامم را بلند خواند و گناهم را

دوست داشتن تو اعلام کرد و سپس,

محکوم شدم به تنهایی و مرگ.

کنار چوبه دار از من خواستند 

تا آخرین خواسته ام را بگویم و من

گفتم به تو بگویند: "دوستت دارم برای

همیشه