ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

هفت نصیحت مولانا

هفت نصیحت از مولانا : ۱- گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود) 2- با شفقت و مهربان باش (مثل خورشید) ۳- اگرکسی اشتباه کرد آن را بپوشان (مثل شب) ۴- وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ) ۵- متواضع باش و کبر نداشته باش (مثل خاک) ۶- بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا ) 7- اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه

وقتی...

وقتی از قتل قناری گفتی دل پر ریخته ام وحشت کرد . وقتی آواز درختان تبر خورده باغ در فضا می پیچد
از تو می پرسیدم : - به کجا باید رفت ؟ غمم از وحشت پوسیدن نیست غم من غربت تنهائی هاست برگ بید است که با زمزمه جاری باد تن به وارستن از ورطه هستی می داد یک نفر دارد فریاد زنان می گوید در قفس طوطی مرد و زبان سرخش سر سبزش را بر باد سپرد من که روزی فریادم بی تشویش می توانست جهانی را آتش بزند در شب گیسوی تو گم شد از وحشت خویش

تشویق

وقتی از قتل قناری گفتی دل پر ریخته ام وحشت کرد . وقتی آواز درختان تبر خورده باغ در فضا می پیچد
از تو می پرسیدم : - به کجا باید رفت ؟ غمم از وحشت پوسیدن نیست غم من غربت تنهائی هاست برگ بید است که با زمزمه جاری باد تن به وارستن از ورطه هستی می داد یک نفر دارد فریاد زنان می گوید در قفس طوطی مرد و زبان سرخش سر سبزش را بر باد سپرد من که روزی فریادم بی تشویش می توانست جهانی را آتش بزند در شب گیسوی تو گم شد از وحشت خویش