ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

ARTEMIS QUEEN

من ایرانیم!از نوادگان کورش بزرگ!

ژاپن در حال رایزنی با ایران

ژاپن در حال رایزنی با ایران برای آزادسازی دانشجوی ژاپنی است

خبرگزاری فارس: ژاپن امروز اعلام کرد در حال گفتگو با تهران درباره آزادسازی دانشجوی ژاپنی ربوده شده در جنوب شرقی ایران است.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام وزارت امور خارجه ژاپن گفت این دانشجوی 23 ساله ژاپنی که به دلایل امنیتی نام وی فاش نشده است روز دوشنبه در جنوب شرقی ایران ربوده شد و دیروز اعلام شد که وی در شرایط مناسبی به سر می‌برد.
"ماساهیکو کومورا" وزیر امور خارجه ژاپن گفت وی از طریق تلفن با منوچهر متکی همتای ایرانی خود برای آزادسازی این شهروند ژاپنی گفتگو کرده است.
وی به خبرنگاران گفت: «من از متکی خواستم تا برای آزادسازی فرد ربوده شده همکاری کند.»
کومورا افزود: « آنها محل تقریبی فرد ربوده شده را شناسایی کردند و متکی به من گفت وی تلاشهای خود را برای حل این مسئله انجام خواهد داد.»
انتهای پیام/.

به گزارش فارس

عید فطر

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در گفت و گو با فارس:

گروه‌های استهلال برای رویت ماه شوال آماده هستند

خبرگزاری فارس: عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: 150 گروه استهلال برای هلال ماه شوال در نقاط مختلف کشور مستقر خواهند شد.

علیرضا موحدنژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی گفت: بر اساس محاسبات نجومی احتمال رویت هلال ماه شوال امشب وجود ندارد و به لحاظ فقهی نیز افرادی که به نظر کارشناسان و محاسبات علمی یقین دارند باید بدان عمل کنند و جمعه برای آن‌ها عید نخواهد بود.
وی ادامه داد: اما افرادی که به محاسبات یقین ندارند باید بر استهلال اکتفا کنند و استهلال ماه تکلیف آن‌ها را مشخص خواهد کرد.
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه 150 گروه برای رویت هلال ماه شوال اعلام آمادگی کردند، افزود: این گروه‌ها گزارش خود را به دفتر مقام معظم رهبری ارائه خواهند کرد و نتیجه قطعی توسط مقام معظم رهبری اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/.

به گزارش فارس

سخنگوی اصلی طالبان دستگیر شد

 وزارت کشور افغانستان امروز ، پنجشنبه، اعلام کرد : سخنگوی اصلی طالبان ، دستگیر شده است.


براساس این گزارش ، وی که « یوسف احمدی » نام دارد، دیروز همراه با برادرش در روستای « صوفیان» در استان هلمند به دام ماموران پلیس افتاد .                                     

به گزلرش رادیو فردا